ICT Support

Ontbreekt de expertise of capaciteit voor het beheer van een applicatie of je ICT omgeving? Of wil je gewoon van de zorg voor ICT Support af, zodat je je kunt concentreren op de primaire doelstellingen van je organisatie? Wij kunnen je het beheer uit handen nemen. Zowel van het technisch of functioneel beheer van een applicatie als voor het beheer van je volledige ICT omgeving.

Continuïteit

ICT SupportAls organisatie wil je je medewerkers optimaal faciliteren bij de uitvoering van hun werkzaamheden. Hiermee zorg je ervoor dat jouw medewerkers hun werk met plezier doen en productief zijn. ICT speelt hier tegenwoordig een grote rol in. Gebruikers verwachten dan ook dat het altijd beschikbaar is én altijd  werkt. ICT moet net zo normaal zijn als water uit de kraan.

Voor veel organisaties blijft het echter een uitdaging om op ieder moment de kennis en capaciteit beschikbaar te hebben om de juiste ondersteuning te kunnen leveren. Het volledig uitbesteden van support is echter kostbaar en biedt weinig flexibiliteit.

ICT Support op maat

Met Support à la Carte bieden wij een oplossing. Support à la Carte is een uniek support-concept dat jou de flexibiliteit biedt om je gebruikers optimaal te ondersteunen. Het omvat support op de Cloud-diensten van Microsoft, zoals Microsoft 365, Office 365, SharePoint, Teams, Windows 10 en Exchange. Binnen Support à la Carte kun je functioneel en technisch support en service management afnemen. Je neemt af waar je behoefte aan hebt voor een vast bedrag per maand. Daarbij kun je op ieder moment op- of afschalen.

Support a la carte render-03

Contact met support

Je kunt je meldingen 24 uur per dag, 7 dagen per week bij ons indienen via onze support portal, via e-mail of op 085 - 487 52 04. Tijdens onze openingstijden worden je verzoeken zo spoedig mogelijk opgepakt. Onze openingstijden zijn op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

Heb je een supportcontract, dan kunt je je verzoek indienen via onderstaanden kanalen. Nog geen support contract bij ons? Vul dan het formulier onderaan in voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden.

Heb je een support-contract, dan kun je onze support afdeling bereiken via de support portal, e-mail of op 085 - 487 52 04.

Gemeente Bodegraven over Support à la Carte

Logo Bodegraven - Reeuwijk

“De samenwerking met Delta-N verloopt buitengewoon prettig. We hebben goede afspraken waar we elkaar wederzijds op kunnen aanspreken. Delta-N is een partner die goed bij onze organisatie past en waarmee we samen kunnen leren en verbeteren.”

 

Ralph Wagter informatiemanager Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Klanten waar we support leveren

Meer weten over onze support mogelijkheden?

Contactverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Heiko Wijtenburg

    Account Manager

      • LinkedIn
      • Mail
      • Telefoon
      • 085 – 487 52 21
        heikow@delta-n.nl
        Connect met Heiko
        invisible box
  • Blijf volledig op de hoogte