Cloud Support
Ontbreekt de expertise of capaciteit voor het beheer van een applicatie of je ICT omgeving? Of wil je gewoon van de zorg voor ICT Support af, zodat je je kunt concentreren op de primaire doelstellingen van je organisatie? Wij kunnen je het beheer uit handen nemen. Zowel van het technisch of functioneel beheer van een applicatie als voor het beheer van je volledige ICT omgeving.
Continuïteit
Als organisatie wil je je medewerkers optimaal faciliteren bij de uitvoering van hun werkzaamheden. Hiermee zorg je ervoor dat jouw medewerkers hun werk met plezier doen en productief zijn. ICT speelt hier tegenwoordig een grote rol in. Gebruikers verwachten dan ook dat het altijd beschikbaar is én altijd werkt. ICT moet net zo normaal zijn als water uit de kraan.
Voor veel organisaties blijft het echter een uitdaging om op ieder moment de kennis en capaciteit beschikbaar te hebben om de juiste ondersteuning te kunnen leveren. Het volledig uitbesteden van support is echter kostbaar en biedt weinig flexibiliteit.
Cloud support op maat
Met Support à la Carte bieden wij een oplossing. Support à la Carte is een uniek support-concept dat jou de flexibiliteit biedt om je gebruikers optimaal te ondersteunen. Het omvat support op de Cloud-diensten van Microsoft, zoals Microsoft 365, Office 365, SharePoint, Teams, Windows 10 en Exchange. Binnen Support à la Carte kun je functioneel en technisch support en service management afnemen. Je neemt af waar je behoefte aan hebt voor een vast bedrag per maand. Daarbij kun je op ieder moment op- of afschalen.

Support op Azure, Azure DevOps en maatwerk applicaties
Als support afdeling leveren we niet alleen ondersteuning op Microsoft 365, maar ook support en advies op andere Microsoft oplossingen en zelfs maatwerk software.
Zo kunnen wij het beheer verzorgen op Azure omgevingen. Zowel infrastructuur op Azure als het Identity & Access Management (IAM) en het beheer van Virtual Machines/Desktop. Ook kunnen wij het beheer of de inrichting verzorgen van AzureDevOps.
Ook kunnen we het beheer van maatwerk applicaties overnemen als je daar zelf niet de capaciteit of expertise voor hebt.
Contact met Delta-N Cloud Support
Je kunt je meldingen 24 uur per dag, 7 dagen per week bij ons indienen via onze support portal, via e-mail of op 085 - 487 52 04. Tijdens onze openingstijden worden je verzoeken zo spoedig mogelijk opgepakt. Onze openingstijden zijn op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur.
Heb je een supportcontract, dan kunt je je verzoek indienen via onderstaanden kanalen. Nog geen support contract bij ons? Vul dan het formulier onderaan in voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden.
Heb je een support-contract, dan kun je onze support afdeling bereiken via de support portal, e-mail of op 085 - 487 52 04.