ICT Support

Ontbreekt de expertise of capaciteit voor het beheer van een applicatie of uw ICT omgeving? Of wilt u gewoon van de zorg af, zodat u zich kunt concentreren op de primaire doelstellingen van uw organisatie? Wij kunnen u het beheer uit handen nemen. Zowel van het technisch of functioneel beheer van een applicatie als voor het beheer van uw volledige ICT omgeving.

De uitdaging

ICT SupportAls organisatie wilt u uw medewerkers optimaal faciliteren bij de uitvoering van hun werkzaamheden. Hiermee zorgt u ervoor dat uw medewerkers hun werk met plezier doen en productief zijn. ICT speelt hier tegenwoordig een grote rol in. Gebruikers verwachten dan ook dat het altijd beschikbaar is én altijd  werkt. ICT moet net zo normaal zijn als water uit de kraan.

Voor veel organisaties blijft het echter een uitdaging om op ieder moment de kennis en capaciteit beschikbaar te hebben om de juiste ondersteuning te kunnen leveren. Het volledig uitbesteden van is vaak duur en biedt weinig flexibiliteit.

Support op maat

Met Support à la Carte bieden wij u een oplossing. Support à la Carte is een uniek support-concept dat u de flexibiliteit biedt om uw gebruikers optimaal te ondersteunen. Het omvat support op de Cloud-diensten van Microsoft. Binnen Support à la Carte kunt u functioneel en technisch support en service management afnemen. U neemt af waar u behoefte aan hebt voor een vast bedrag per maand, waarbij u op ieder moment kunt op- en afschalen.

Support a la carte render-03

Contact met support

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week uw verzoeken bij ons indienen via de Support Portal en per e-mail. Tijdens onze openingstijden worden uw verzoeken zo spoedig mogelijk opgepakt. Onze openeningstijden  zijn op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

Hebt u een supportcontract, dan kunt u uw verzoek indienen via onderstaanden kanalen. Nog geen support contract bij ons? Vul dan het formulier onderaan in voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden.

Support portal E-mail Telefoon (in geval van calamiteiten)
https://support.delta-n.nl support@delta-n.nl 085 - 487 52 04

Meer weten over onze support mogelijkheden?

Contactverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Heiko Wijtenburg

    Account Manager

      • LinkedIn
      • Mail
      • Telefoon
      • 085 – 487 52 21
        heikow@delta-n.nl
        Connect met Heiko
        invisible box
  • Blijf volledig op de hoogte