
Continuïteit
Moderne Cloud oplossingen bieden alle mogelijkheden om altijd, overal en op ieder apparaat effectief samen te werken. Maar dan moeten ze wel werken…
Veel organisaties hebben zelf mensen in dienst voor het technisch en functioneel support van de interne ICT. De snelle ontwikkelingen maken het echter lastig alle kennis op peil te houden. Daarnaast ontstaat er al snel een capaciteitsprobleem bij ziekte of vakantie. Vertrekt een medewerker, dan is het bijna onmogelijk om die plek op korte termijn goed in te vullen. In de tussentijd is uw supportdesk onderbemand.
Support à la Carte
Support à la Carte is een uniek support-concept dat u de flexibiliteit biedt om uw gebruikers optimaal te ondersteunen. Het omvat support op de Cloud-diensten van Microsoft, zoals Microsoft 365, Office 365, Windows 10, SharePoint, OneDrive, Teams en Exchange. Binnen Support á la Carte kunt u functioneel en technisch support en service management afnemen. U neemt af waar u behoefte aan hebt voor een vast bedrag per maand. Geen uurtje-factuurtje, maar voorspelbare kosten. Doordat u per maand kunt op- en afschalen behoudt u volledige flexibiliteit.

Hebt u problemen om de continuïteit van uw ict ondersteuning te waarborgen, dan is Support à la Carte de oplossing. U stelt uw eigen supportcontract samen en betaalt alleen voor de onderdelen waar u behoefte aan hebt. Support à la Carte is een partnership. Samen zorgen we voor een goede performance van uw ict omgeving en dat uw Supportdesk altijd goed bereikbaar is en er altijd snel en kundig gereageerd wordt.
Meer weten over Support à la Carte? Bekijk hiernaast de animatie of neem contact met ons op via onderstaand formulier.