Continuïteit
Moderne Cloud oplossingen bieden alle mogelijkheden om altijd, overal en op ieder apparaat effectief samen te werken. Maar dan moeten ze wel werken…
Veel organisaties hebben zelf mensen in dienst voor het technisch en functioneel support van de interne ICT. De snelle ontwikkelingen maken het echter lastig alle kennis op peil te houden. Daarnaast ontstaat er al snel een capaciteitsprobleem bij ziekte of vakantie. Vertrekt een medewerker, dan is het bijna onmogelijk om die plek op korte termijn goed in te vullen. In de tussentijd is jouw supportdesk onderbemand.
Support à la Carte
Support à la Carte is een uniek support-concept dat je de flexibiliteit biedt om jouw gebruikers optimaal te ondersteunen. Het omvat support op de Cloud-diensten van Microsoft, zoals Microsoft 365, Windows 10 en 11, SharePoint, OneDrive, Teams en Exchange. Binnen Support á la Carte kun je functioneel en technisch support en service management afnemen. Je neemt af waar je behoefte aan hebt voor een vast bedrag per maand. Geen uurtje-factuurtje, maar voorspelbare kosten. Doordat je per maand kunt op- en afschalen behoud je volledige flexibiliteit.
Heb je problemen om de continuïteit van jouw ICT ondersteuning te waarborgen, dan is Support à la Carte de oplossing. Je stelt jouw eigen supportcontract samen en betaalt alleen voor de onderdelen waar je behoefte aan hebt. Support à la Carte is een partnership. Samen zorgen we voor een goede performance van jouw ICT omgeving en dat jouw Supportdesk altijd goed bereikbaar is en er altijd snel en kundig gereageerd wordt.
Meer weten over Support à la Carte? Bekijk hiernaast de animatie of neem contact met ons op via onderstaand formulier.
Contact met Delta-N Support
Als Support klant, kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week meldingen bij ons indienen via onze support portal, via e-mail of op 085 - 487 52 04. Tijdens onze openingstijden ma- vrij, 8:30 - 17:30) worden je verzoeken zo spoedig mogelijk opgepakt.
Naast support op Microsoft Cloud diensten is het ook mogelijk om support af te nemen op maatwerk applicaties. Kijk voor meer informatie op Cloud Support.