OplossingenSupport à la Carte
Als organisatie wil je jouw medewerkers optimaal faciliteren bij de uitvoering van hun werkzaamheden. Zodat jouw medewerkers hun werk met plezier doen en productief zijn. ICT speelt hier tegenwoordig een grote rol in en is in veel gevallen zelfs onmisbaar. Gebruikers verwachten dan ook dat het altijd beschikbaar is én altijd werkt. Om op ieder moment de kennis en capaciteit beschikbaar te hebben om verstoringen op te lossen en de juiste ondersteuning te kunnen leveren is voor veel organisaties een uitdaging. Waar het volledig uitbesteden van support vaak erg duur is en weinig flexibiliteit geeft, biedt Support à la Carte uitkomst.
Support a la carte

Continuïteit

Moderne Cloud oplossingen bieden alle mogelijkheden om altijd, overal en op ieder apparaat effectief samen te werken. Maar dan moeten ze wel werken…

Veel organisaties hebben zelf mensen in dienst voor het technisch en functioneel support van de interne ICT. De snelle ontwikkelingen maken het echter lastig alle kennis op peil te houden. Daarnaast ontstaat er al snel een capaciteitsprobleem bij ziekte of vakantie. Vertrekt een medewerker, dan is het bijna onmogelijk om die plek op korte termijn goed in te vullen. In de tussentijd is jouw supportdesk onderbemand.

Support à la Carte

Support à la Carte is een uniek support-concept dat je de flexibiliteit biedt om jouw gebruikers optimaal te ondersteunen. Het omvat support op de Cloud-diensten van Microsoft, zoals Microsoft 365, Windows 10 en 11, SharePoint, OneDrive, Teams en Exchange. Binnen Support á la Carte kun je functioneel en technisch support en service management afnemen. Je neemt af waar je behoefte aan hebt voor een vast bedrag per maand. Geen uurtje-factuurtje, maar voorspelbare kosten. Doordat je per maand kunt op- en afschalen behoud je volledige flexibiliteit.

Support zoals jij dat wilt

Je stelt je eigen supportcontract samen en neemt af waar jij behoefte aan hebt.

Maandelijks aanpasbaar

Omdat jouw situatie kan veranderen, bieden we je de flexibiliteit om maandelijks op- of af te schalen.

Voorspelbare kosten

Geen onverwachte facturen achteraf. Je weet altijd op voorhand wat je betaalt.

ICT Support

Heb je problemen om de continuïteit van jouw ICT ondersteuning te waarborgen, dan is Support à la Carte de oplossing. Je stelt jouw eigen supportcontract samen en betaalt alleen voor de onderdelen waar je behoefte aan hebt. Support à la Carte is een partnership. Samen zorgen we voor een goede performance van jouw ICT omgeving en dat jouw Supportdesk altijd goed bereikbaar is en er altijd snel en kundig gereageerd wordt.

Meer weten over Support à la Carte? Bekijk hiernaast de animatie of neem contact met ons op via onderstaand formulier.

Klanten over Support à la Carte

Logo Bodegraven - Reeuwijk

“Terugkijkend hebben we met de keuze voor Support à la Carte een goede stap gezet. Het is een zorg minder en het biedt diverse voordelen met als belangrijkste winstpunt dat de continuïteit van de IT-dienstverlening nu gewaarborgd is.”

 

Ralph Wagter Informatiemanager, Gemeente Bodegraven - Reeuwijk Lees meer

Contact met Delta-N Support

Als Support klant, kun je  24 uur per dag, 7 dagen per week meldingen bij ons indienen via onze support portal, via e-mail of op 085 - 487 52 04. Tijdens onze openingstijden ma- vrij, 8:30 - 17:30) worden je verzoeken zo spoedig mogelijk opgepakt.

Naast support op Microsoft Cloud diensten is het ook mogelijk om support af te nemen op maatwerk applicaties. Kijk voor meer informatie op Cloud Support.

Vertel mij meer over Support à la Carte

Contactverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Heiko Wijtenburg

    Account Manager

      • LinkedIn
      • Mail
      • Telefoon
      • 085 – 487 52 21
        heikow@delta-n.nl
        Connect met Heiko
        invisible box
  • Enkele van onze Support klanten: