ReferentiesCloud SolutionsMarktlink – Support à la Carte

Marktlink ontlast IT team met Support à la Carte

Marktlink

Eén van de voordelen die Marktlink ervaart na de overstap naar een moderne cloud werkplek, is dat het beheer enorm is afgenomen. Bij SaaS-applicaties als Microsoft 365 neemt Microsoft namelijk een groot deel van het beheer en onderhoud voor haar rekening. Beheertaken die overblijven, zoals de toekenning van rechten of het uitrollen van nieuwe laptops kan Marktlink eenvoudig zelf uitvoeren.

Ontzorgen IT team

Op een organisatie met ruim 100 medewerkers komen er dagelijks nog wel heel wat vragen en problemen binnen van gebruikers. Om het kleine IT team ook op dat vlak te ontzorgen, heeft Marktlink gekozen voor Support à la Carte van Delta-N.


“Support à la Carte heeft ons rust en betere oplossingen opgeleverd. Rust voor de onderbezette IT-afdeling bij het uitvoeren van hun werkzaamheden, doordat ze niet steeds onderbroken worden door vragen van gebruikers. Daarnaast is de kwaliteit van de dienstverlening richting gebruikers verbeterd, omdat Delta-N meer expertise in huis heeft dan wij zelf.”

- Ruben Bumkens, Finance Manager -


Ruben Bumkens, als finance manager verantwoordelijk voor IT, vertelt waarom. “We wilden onze ICT ontzorgen door de afhandeling van alle 1e en 2e lijns meldingen uit te besteden. De keuze voor Support à la Carte van Delta-N was eenvoudig. Het flexibele concept waarbij we maandelijks op- of af kunnen schalen sluit precies aan bij wat wij wilden. Daarnaast is Delta-N al jarenlang onze ICT partner en zijn wij zeer tevreden over hun dienstverlening."

"We zijn medio april 2020 gestart en maken inmiddels veel gebruik van Support à  la Carte. Met name voor de dagelijkse afhandeling van vragen en problemen van gebruikers, zoals bijvoorbeeld het verhelpen van mailproblemen, ondersteuning op het gebied van Teams, SharePoint en Onedrive."

Rust en betere oplossingen

Ruben Bumkens: “Support à la Carte heeft ons rust en betere oplossingen opgeleverd. Rust voor de onderbezette IT-afdeling bij het uitvoeren van hun werkzaamheden, doordat ze niet steeds onderbroken worden door vragen van gebruikers. Daarnaast is de kwaliteit van de dienstverlening richting gebruikers verbeterd, omdat Delta-N meer expertise in huis heeft dan wij zelf.”

Lees ook de referenties over zorgeloos e-mailen en de moderne werkplek bij Marktlink.

Project: Moderne werkplek
Organisatie: Marktlink
Branche: Zakelijke dienstverlening
Producten/diensten: Support à la Carte Microsoft 365