ReferentiesDevelopmentTenzinger verbetert zorg met gebruik van TOPdesk – Azure DevOps koppeling

Tenzinger verbetert zorg met gebruik van TOPdesk – Azure DevOps koppeling

Tenzinger Azure DevOps koppeling

De zorg staat voor enorme uitdagingen: stijgende zorgvraag, stijgende kosten, toenemend gebrek aan personeel en opeenvolging van wet- en regelgeving. Tegelijk bieden nieuwe technologische mogelijkheden kansen om de zorg beter en effectiever te maken.

Dat weet Tenzinger maar al te goed. Als bepalende speler bij het optimaliseren van de zorg digitaliseert Tenzinger zorgprocessen en verbeteren ze de efficiëntie van administratieve processen. Met verbetering hoog in het vaandel binnen de organisatie, werd het ook tijd voor een interne verbetering waar Delta-N bij mocht helpen.

Support en R&D

Tenzinger is ontstaan uit verschillende medisch gerelateerde IT-bedrijven en levert o.a. het Elektronisch Cliënten Dossier (ECD) voor verpleeg- en verzorgingshuizen en de gehandicaptenzorg. Goede (interne) samenwerking is een prioriteit. Dit heeft dus ook een rol gespeeld bij de aanschaf van de TOPdesk – Azure DevOps koppeling.
De directe aanleiding om de koppeling te gebruiken is de overstap van een ander ticketsysteem naar TOPdesk. Door de samenwerking tussen R&D en Support is een koppeling tussen TOPdesk en Azure DevOps onmisbaar:


“Vanuit R&D zijn we dagelijks nauw betrokken bij het proces van een goede changeverwerking. Het daarbij goed kunnen faciliteren van een optimale samenwerking tussen onze support en R&D afdeling is essentieel.”

- Ruben Kreuwel, Senior Integratie Consultant -

 


Het resultaat bij Tenzinger

De uiteindelijke oplossing maakt het mogelijk om ingediende changes direct te vertalen binnen Azure DevOps. Daarna kunnen ze meteen opgepakt worden door de verschillende scrum-teams. Wijzigingen in Azure DevOps worden vervolgens weer teruggekoppeld richting TOPdesk, waardoor ook daar de status van de ingediende change wijzigt. Tevens wordt teruggekoppeld in welke build de oplossing wordt verholpen of om welke reden een bug wordt afgewezen. Vervolgens worden de klanten daarover geïnformeerd. Dit scheelt Tenzinger veel handmatig werk.

Fijne samenwerking met goed resultaat

Tenzinger heeft voor Delta-N gekozen vanwege het gezamenlijke ontwikkeltraject, zo werd de beste oplossing gevonden door de samenwerking. Gedurende het ontwikkeltraject zijn er verschillende besprekingen geweest. Hierin kwamen issues naar voren en deze werden ook weer verholpen.
Samenwerking en mogelijkheden voor eigen input op de ontwikkelingen hebben voor Tenzinger  bijgedragen aan een goed resultaat en tevredenheid omtrent de werking.

Project: uitbesteding IT dienstverlening
Organisatie: Tenzinger
Branche: Toeleverancier zorg
Producten/diensten: TOPdesk – Azure DevOps koppeling