
Van gebrek aan overzicht naar grip op je roadmap
Als stakeholder of product owner binnen een softwareteam herken je het vast: je werkt met Azure DevOps, je teams leveren netjes hun werk op, maar toch mis je het overzicht.

GPT-5: wat is er nieuw en wat betekent het in je dagelijkse werk?
Je hebt ondertussen vast al gehoord over GPT-5. Het nieuwste taalmodel van OpenAI. Misschien denk je: “Goh, dit klinkt weer als sneller, beter en slimmer”, toch?

Ja, de NIS2 geldt ook voor het MKB
De nieuwe NIS2-wetgeving geldt niet alleen voor grote bedrijven, maar ook voor hun leveranciers. Daardoor kun je als MKB’er ook onder deze wetgeving vallen, zelfs zonder dat je het weet.

Waarom Control+F je niet verder helpt (en wat wél werkt)
De toetsencombinatie Control+F is waarschijnlijk één van de meest gebruikte handelingen in menig kantoor. Maar dat maakt het nog niet per se de beste.

Een eigen AI-chatbot, wat levert je dat op?
Steeds meer bedrijven beginnen eraan: een eigen chatbot met AI. De chatbot kan worden toegevoegd aan het intranet.

De impact van AI op agile werken – 3 positieve effecten
Er is al veel geschreven over de impact van AI op het werk van softwareontwikkelaars, maar er is nog niet veel geschreven over de impact van AI op Agile werken.

Wie heeft de controle over jouw data?
Sla jij data op in de Cloud? Vaak is dat slim, want zo werk je flexibel en heb je er overal toegang toe. Maar wie heeft de controle over die data?

Waar begin je met AI? Zo kies je het juiste proces
Veel organisaties voelen de druk: we moeten iets met AI. Maar de echte vraag is: waar begin je mee? De slimste aanpak begint niet met technologie, maar met het kiezen van een proces waar AI daadwerkelijk waarde toevoegt.

Migratie van Azure DevOps naar GitHub Enterprise: Een verhaal van transformatie
Verken de drijfveren voor de overgang van Azure DevOps naar GitHub Enterprise en ontdek de impact op je development-processen.

NIS2: daar val ik niet onder… toch?
De NIS2-richtlijn is belangrijk voor iedereen. Ontdek waarom 'NIS2: daar val ik niet onder' een misvatting is.

Hoe mails de klantenservice overspoelen – en hoe AI het in 3 stappen oplost
Ontdek hoe AI je klantenservice transformeert! Leer in drie eenvoudige stappen hoe je met een op maat gemaakte chatbot simpel tijd bespaart.

Deep Research beantwoordt vragen die je anders nooit had gesteld
Ontdek Deep Research: AI met superkrachten die in 15 minuten uitgebreide onderzoeksrapporten levert. En dit is hoe het werkt.

