Managed Services
Geen zorgen meer om de support, het beheer of de beveiliging van je IT-omgeving
Bij Delta-N begrijpen we dat het beheren en beveiligen van je IT-infrastructuur complex en tijdrovend kan zijn. Daarom bieden wij uitgebreide managed services aan. Hierbij nemen wij jou de zorgen voor het beheer uit handen. Zo kun jij je richten op wat echt belangrijk is: je kernactiviteiten.
Onze experts zorgen voor zowel reactieve als proactieve ondersteuning van jouw gebruikers. Dit omvat het beheer en de beveiliging van je IT-infrastructuur en systemen. Hierdoor ben je verzekerd van optimale prestaties, minimale downtime en een veilige omgeving.
Waarom Managed Services
Wij nemen de verantwoordelijkheid voor het beschikbaar en up-to-date houden van jouw IT-omgeving. Dit geeft jou meer tijd en rust om te focussen op je kernactiviteiten.
Onze belofte
Ons managed services team beschikt over alle expertise om de werkzaamheden zelfstandig op te pakken. De afgesproken kwaliteit van onze dienstverlening leggen wij vast in een service level agreement (SLA). Hoe wij de werkzaamheden uitvoeren, leggen we vast in een document afspraken en procedures (DAP). Door periodiek te overleggen, waarborgen we de continuïteit en kwaliteit van onze dienstverlening.
Onze managed services
Als Managed Service Provider (MSP) kunnen we jou op diverse vlakken ontlasten, namelijk Support, Beheer, Applicatiebeheer en Security Operations. Afhankelijk van het service-niveau dat je wil kun je steeds kiezen tussen drie varianten: Basic, Premium en Premium Plus.
Support
Hulp en probleemoplossing voor eindgebruikers
Wat kun jij van ons verwachten:
• Reageren op vragen en verzoeken van gebruikers
• Oplossen van technische problemen en storingen
• Bieden van ondersteuning bij het gebruik van software en hardware
• Gebruikers opleiden en trainen in het gebruik van systemen en applicaties
Support is gericht op het direct helpen van eindgebruikers met hun dagelijkse problemen en vragen.
Kijk hier voor meer informatie over Managed Support.
Beheer
Onderhoud en optimalisatie van IT-systemen en infrastructuur
Wat kun jij van ons verwachten:
• Verhelpen van incidenten
• Trainen support
• Installeren en configureren van hardware en software
• Monitoren en proactief onderhouden van systemen
• Uitvoeren van updates en patches
Beheer is proactief en gericht op het stabiel, efficiënt en veilig laten functioneren van IT-systemen en infrastructuren.
Applicatie beheer
Monitoring, onderhoud en beheer van maatwerk applicaties
Wat kun je van ons verwachten:
• Monitoren en support van applicaties
• Beheren van applicaties (application management)
• Onderhouden van applicaties (application life-cycle)
• Verantwoordelijk voor de kwaliteit en klanttevredenheid t.a.v. de applicaties
Applicatiebeheer combineert reactieve en proactieve benadering om de ontwikkelde (maatwerk) applicaties efficiënt, betrouwbaar en up-to-date te houden
Security Operations
Beveiliging van IT-infrastructuur en gegevens
Wat kun jij van ons verwachten:
• Monitoren van de volledige IT-infrastructuur
• Detecteren en reageren op security incidenten
• Beheren van kwetsbaarheden door het (laten) implementeren van patches en updates
• Verzamelen, analyseren en rapporteren van threat intelligence
SecOps combineert een reactieve en proactieve benadering om de beveiliging te waarborgen. Dit omvat het identificeren, reageren op en voorkomen van security incidenten.
Daarom Delta-N Managed Services
Wil jij je op je kernactiviteiten richten en meer tijd en ruimte hebben voor innovatie? Dan zijn onze Managed Services een ideale oplossing. Hier onder de belangrijkste voordelen:
- Geen zorgen om IT-beheer: wij nemen de verantwoordelijkheid voor het beheer en/of de beveiliging van je IT-omgeving over.
- Reactieve en proactieve ondersteuning: De combinatie van reactieve en proactieve ondersteuning zorgt voor optimale prestaties en minimale downtime.
- Kostenbesparing: het uitbesteden van support en beheer is vaak goedkoper dan het intern beheren van deze diensten.
- Toegang tot expertise: we bieden je toegang tot de gespecialiseerde kennis en vaardigheden die nodig zijn voor het beheren en beveiligen van IT-infrastructuren.
- Schaalbaarheid: onze managed services kunnen eenvoudig worden aangepast aan veranderende behoeften.
- Duidelijke afspraken en kwaliteit: de kwaliteit van de dienstverlening wordt vastgelegd in een service level agreement (SLA) en een document met afspraken en procedures (DAP), wat zorgt voor transparantie en betrouwbaarheid.
- Diverse service niveaus: kies het service niveau (Basic, Premium of Premium Plus) dat bij jouw behoeften past.
- Specialisatie in verschillende gebieden: wij kunnen je ondersteunen op verschillende gebieden zoals support, ICT-beheer, applicatiebeheer en security operations. Dit zorgt voor een uitgebreide dekking van je IT-behoeften.
Kennismaken?
Wil jij het beheer van je IT-omgeving, de ondersteuning van eindgebruikers of de verantwoordelijkheid voor de security van je bedrijfsgegevens liever aan specialisten overlaten?
Met onze managed services nemen wij de verantwoordelijkheid voor het beheer van je over. We maken duidelijke afspraken over de kwaliteit van de dienstverlening zodat jij een zorg minder hebt. En je kunt richten op je kernactiviteiten.
Meer weten of interesse in een oriënterend gesprek? Plan direct een afspraak met onze klantadviseur security. Of vul onderstaand formulier in en we nemen binnen een werkdag contact met je op.