Als organisatie wil je jouw medewerkers optimaal faciliteren bij de uitvoering van hun werkzaamheden. Zodat jouw medewerkers hun werk met plezier doen en productief zijn. ICT speelt hier tegenwoordig een grote rol in en is in veel gevallen zelfs onmisbaar. Gebruikers verwachten dan ook dat het altijd beschikbaar is én altijd werkt. Om op ieder moment de kennis en capaciteit beschikbaar te hebben om verstoringen op te lossen en de juiste ondersteuning te kunnen leveren is voor veel organisaties een uitdaging. Waar het volledig uitbesteden van support vaak erg duur is en weinig flexibiliteit geeft, bieden onze managed services uitkomst.

Managed Support

Continuïteit

Moderne Cloud oplossingen, zoals Microsoft 365, bieden alle mogelijkheden om altijd, overal en op ieder apparaat effectief samen te werken. Maar dan moeten ze wel werken…

Vaak hebben organisaties zelf mensen in dienst voor het technisch en functioneel support van de interne ICT. De snelle ontwikkelingen maken het echter lastig alle kennis op peil te houden. Daarnaast ontstaat er al snel een capaciteitsprobleem bij ziekte of vakantie. Vertrekt een medewerker, dan is het bijna onmogelijk om die plek op korte termijn goed in te vullen. In de tussentijd is jouw supportdesk onderbemand.

Wil je de continuïteit van jouw ICT ondersteuning waarborgen, dan is ons Managed Support concept de oplossing. Je bepaalt zelf het serviceniveau en betaalt alleen voor de onderdelen waar je behoefte aan hebt. Managed Support is een partnership. Samen zorgen we voor een betrouwbare ICT omgeving zonder onderbrekingen. En dat jouw medewerkers bij vragen of problemen snel geholpen worden.

Support op Microsoft 365

Met Managed support bieden wij een oplossing die jouw gebruikers optimaal ondersteunt. Het omvat support op de Cloud-diensten van Microsoft, zoals Microsoft 365, SharePoint, Teams, Windows en Exchange.

Managed support is gericht op het direct helpen van eindgebruikers met hun dagelijkse problemen en vragen. Maar ook het oplossen van technische problemen en storingen en het bieden van ondersteuning bij het gebruik van software en hardware.

Support zoals jij dat wilt

Bepaal zelf het serviceniveau. Kies uit Basic, Premium en Premium Plus.

Maandelijks aanpasbaar

Omdat jouw situatie kan veranderen, bieden we je de flexibiliteit om maandelijks op- of af te schalen.

Voorspelbare kosten

Geen onverwachte facturen achteraf. Je weet altijd op voorhand wat je betaalt.

ICT Support

Enkele klanten over Delta-N Support

Althen referentie

"Onze moderne Cloud werkplek vraagt nauwelijks beheer. Maar als er een keer iets is,
dan willen we wel toegang tot de juiste expertise om snel tot een oplossing te komen.
Het support concept van Delta-N sluit hier perfect op aan."

 

Edwin Goezinne Managing director Althen Lees meer
Inergy

“We werken al jaren prettig samen met Delta-N. Ze zijn nauw betrokken bij het beheren van onze complexe producten. Incidenten, verbeteringen en kleine wijzigingen worden snel en vakkundig opgepakt. Met onze gezamenlijke inzet zorgen we dat klanten snel het maximale uit de producten kunnen halen”.

 

Sonja Valstar Business consultant Inergy
Netbeheer Nederland

“Delta-N verzorgt het beheer en de support van ons storingsrapportagesysteem. Door hun
kennis van de technologie en proactieve aanpak worden wij ontzorgd en kunnen we de
mogelijkheden van het systeem maximaal benutten.”

 

René Hettfleisch, Netbeheer Nederland Lees meer

Contact met Delta-N Managed Services

Als Support klant, kun je  24 uur per dag, 7 dagen per week meldingen bij ons indienen via onze support portal, via e-mail of op 085 - 487 52 04. Tijdens onze openingstijden ma- vrij, 8:30 - 17:30) worden je verzoeken zo spoedig mogelijk opgepakt.

Als Managed Service Provider (MSP) kunnen we jou op diverse vlakken ontlasten. Naast support op je kantooromgeving zijn dat Beheer, Applicatiebeheer en Security Operations. Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact met ons op of kijk hier: managed services.

Neem contact met ons op

  • foto van onze accountmanager Heiko Wijtenburg

    Heiko Wijtenburg

    Account Manager

    Plan een meeting

    • LinkedIn
    • Mail
    • Telefoon
    Bel: 085 – 487 52 21
    E-mail: heikow@delta-n.nl
    Connect met Heiko
    invisible box
  • Enkele van onze Support klanten: