Als organisatie wil je jouw medewerkers optimaal faciliteren bij de uitvoering van hun werkzaamheden. Zodat jouw medewerkers hun werk met plezier doen en productief zijn. ICT speelt hier tegenwoordig een grote rol in en is in veel gevallen zelfs onmisbaar. Gebruikers verwachten dan ook dat het altijd beschikbaar is én altijd werkt. Om op ieder moment de kennis en capaciteit beschikbaar te hebben om verstoringen op te lossen en de juiste ondersteuning te kunnen leveren is voor veel organisaties een uitdaging. Waar het volledig uitbesteden van support vaak erg duur is en weinig flexibiliteit geeft, bieden onze managed services uitkomst.

Continuïteit
Moderne Cloud oplossingen, zoals Microsoft 365, bieden alle mogelijkheden om altijd, overal en op ieder apparaat effectief samen te werken. Maar dan moeten ze wel werken…
Vaak hebben organisaties zelf mensen in dienst voor het technisch en functioneel support van de interne ICT. De snelle ontwikkelingen maken het echter lastig alle kennis op peil te houden. Daarnaast ontstaat er al snel een capaciteitsprobleem bij ziekte of vakantie. Vertrekt een medewerker, dan is het bijna onmogelijk om die plek op korte termijn goed in te vullen. In de tussentijd is jouw supportdesk onderbemand.
Wil je de continuïteit van jouw ICT ondersteuning waarborgen, dan is ons Managed Support concept de oplossing. Je bepaalt zelf het serviceniveau en betaalt alleen voor de onderdelen waar je behoefte aan hebt. Managed Support is een partnership. Samen zorgen we voor een betrouwbare ICT omgeving zonder onderbrekingen. En dat jouw medewerkers bij vragen of problemen snel geholpen worden.
Support op Microsoft 365
Met Managed support bieden wij een oplossing die jouw gebruikers optimaal ondersteunt. Het omvat support op de Cloud-diensten van Microsoft, zoals Microsoft 365, SharePoint, Teams, Windows en Exchange.
Managed support is gericht op het direct helpen van eindgebruikers met hun dagelijkse problemen en vragen. Maar ook het oplossen van technische problemen en storingen en het bieden van ondersteuning bij het gebruik van software en hardware.

Contact met Delta-N Managed Services
Als Support klant, kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week meldingen bij ons indienen via onze support portal, via e-mail of op 085 - 487 52 04. Tijdens onze openingstijden ma- vrij, 8:30 - 17:30) worden je verzoeken zo spoedig mogelijk opgepakt.
Als Managed Service Provider (MSP) kunnen we jou op diverse vlakken ontlasten. Naast support op je kantooromgeving zijn dat Beheer, Applicatiebeheer en Security Operations. Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact met ons op of kijk hier: managed services.