OplossingenCloud SolutionsDigitaal samenwerken

Werken in de Cloud verandert de werkwijze binnen jouw organisatie. Het geeft nieuwe kansen en mogelijkheden voor jouw medewerkers om effectiever samen te werken ongeacht locatie of apparaat. Om jouw investeringen in de Cloud zo goed mogelijk te benutten helpen wij jou en jouw organisatie graag verder richting een moderne werkplek.

Van schijven naar SharePoint

Mogelijk werkt jouw organisatie nog middels losse afdelingsschijven. Voor een succesvolle overgang naar de Cloud is het van belang dat deze data wordt verplaatst naar SharePoint, waarin wij een adviserende en uitvoerende rol kunnen spelen. Hierbij wordt ervoor gezorgd dat de dagelijkse werkzaamheden in jouw organisatie zo min mogelijk worden gehinderd. Het verplaatsen van data naar de Cloud geeft je een kans om de data in jouw organisatie op te schonen of te herstructureren.

digitaal samenwerken

Samenwerken

Samenwerken in Office 365 geeft een groot aantal opties om processen te versnellen en te vergemakkelijken. Zo is het mogelijk om tegelijk met jouw collega's te werken in hetzelfde document, waarbij je live ziet wat de ander typt. Tevens er is automatisch versiebeheer waardoor dataverlies wordt beperkt. Ook kunnen medewerkers eenvoudig zelf bepalen wie toegang verkrijgt tot welk document. Daarnaast zijn er nog opties om te communiceren middels tekstberichten, video of audio en kan dit plaatsvinden binnen de context van een document waaraan je samenwerkt. Kortom, er zijn binnen Office 365 uitgebreide opties om binnen jouw organisatie samen te werken. Hiervoor kunnen diverse producten worden toegepast, denk hierbij aan Teams en SharePoint.

Aanpak

Delta-N helpt je verder met het maken van onderlinge werkafspraken voor deze nieuwe vorm van samenwerken. Daarnaast is het van belang dat deze mogelijkheden bekend zijn bij jouw gebruikers zodat zij deze nieuwe efficiente werkmethoden daadwerkelijk benutten. Hiervoor is onze adoptie-oplossing een krachtig middel.

Een ander aspect waarin wij een adviserende en uitvoerende rol kunnen spelen is het correct instellen van de rechten op documenten of aparte omgevingen. Daarnaast geven wij uitgebreid advies over mogelijkheden om jouw data te beschermen.

Neem voor meer informatie contact met ons op via onderstaand formulier. Of meld je aan voor het webinar digital samenwerken.

Webinar on demand: digitaal samenwerken

Neem contact met ons op

Contactverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Heiko Wijtenburg

    Account Manager

      • LinkedIn
      • Mail
      • Telefoon
      • 085 – 487 52 21
        heikow@delta-n.nl
        Connect met Heiko
        invisible box