OplossingenDigitaal samenwerken

Digitaal samenwerken in de Cloud verandert de werkwijze binnen jouw organisatie. Het geeft nieuwe kansen en mogelijkheden voor jouw medewerkers om effectiever samen te werken ongeacht locatie of apparaat. Om jouw investeringen in de Cloud zo goed mogelijk te benutten helpen wij jou en jouw organisatie graag verder richting een moderne werkplek.

Van schijven naar SharePoint

Mogelijk werkt jouw organisatie nog middels losse afdelingsschijven. Voor een succesvolle overgang naar de Cloud is het van belang dat deze data wordt verplaatst naar SharePoint, waarin wij een adviserende en uitvoerende rol kunnen spelen. Hierbij wordt ervoor gezorgd dat de dagelijkse werkzaamheden in jouw organisatie zo min mogelijk worden gehinderd. Het verplaatsen van data naar de Cloud geeft je een kans om de data in jouw organisatie op te schonen of te herstructureren.

digitaal samenwerken

Digitaal samenwerken

Samenwerken in Office 365 geeft een groot aantal opties om processen te versnellen en te vergemakkelijken. Zo is het mogelijk om tegelijk met jouw collega's te werken in hetzelfde document, waarbij je live ziet wat de ander typt. Tevens er is automatisch versiebeheer waardoor dataverlies wordt beperkt. Ook kunnen medewerkers eenvoudig zelf bepalen wie toegang verkrijgt tot welk document. Daarnaast zijn er nog opties om te communiceren middels tekstberichten, video of audio en kan dit plaatsvinden binnen de context van een document waaraan je samenwerkt. Kortom, er zijn binnen Microsoft 365 uitgebreide opties om binnen jouw organisatie digitaal samen te werken. Hiervoor kunnen diverse producten worden toegepast, denk hierbij aan Teams en SharePoint.

Aanpak

Delta-N helpt je verder met het maken van onderlinge werkafspraken rondom digitaal samenwerken (governance). Daarnaast is het van belang dat de mogelijkheden bekend zijn bij jouw gebruikers zodat zij deze nieuwe efficiente werkmethoden daadwerkelijk benutten. Hiervoor is onze adoptie-oplossing een krachtig middel.

Een ander aspect waarin wij een adviserende en uitvoerende rol kunnen spelen is het correct instellen van de rechten op documenten of aparte omgevingen. Daarnaast geven wij uitgebreid advies over mogelijkheden om jouw data te beschermen.

Neem voor meer informatie contact met ons op via onderstaand formulier. Of kijk nu ons webinar digital samenwerken terug.

Webinar on demand: digitaal samenwerken

Advies nodig over digitaal samenwerken?

Contactverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Heiko Wijtenburg

    Account Manager

      • LinkedIn
      • Mail
      • Telefoon
      • 085 – 487 52 21
        heikow@delta-n.nl
        Connect met Heiko
        invisible box