DeskPlanner AppOm organisaties in staat te stellen hun kantoor veilig open te stellen, hebben wij de Delta-N DeskPlanner ontwikkeld. Deze laagdrempelige App maakt het eenvoudig om grip te houden op de bezetting van de beschikbare werkplekken. Ook ideaal als je straks minder werkplekken hebt dan medewerkers.

Veilig naar kantoor

Ook al is anderhalve meter afstand houden niet langer verplicht, het is fijn om je medewerkers die ruimte wel te bieden. In de praktijk betekent dit vaak dat niet alle werkplekken gebruikt kunnen worden. Met de Delta-N DeskPlanner App kun je jouw medewerkers heel eenvoudig de mogelijkheid bieden zelf een beschikbare werkplek te reserveren. Zonder dat een omslachtige administratie nodig is.

Hybride werken is de toekomst

Na een lange periode van noodgedwongen thuiswerken, is het wel duidelijk dat we niet meer terug gaan naar de oude situatie. De tijd waarin medewerkers automatisch 5 dagen per week naar kantoor gaan is voorbij. Hybride werken wordt het nieuwe normaal. Een permanente situatie waarin medewerkers deels vanuit huis en deels vanaf kantoor werken. De voordelen zijn duidelijk; minder reistijd, productievere werkdagen en meer flexibiliteit. Voor een werkgever betekent het ook dat een kleiner kantoor volstaat, omdat er minder werkplekken nodig zijn. Maar hoe maak je zonder administratieve rompslomp inzichtelijk wanneer wie er is. Zodat medewerkers eenvoudig kunnen zien welke collega's er zijn, ze zeker weten dat er een plekje voor ze is en er niet teveel mensen tegelijk voor de deur staan.

Petrogas E&P over de DeskPlanner App

Petrogas E&P

"Petrogas E&P had snel een tool nodig om het bezoek aan kantoor te plannen en coördineren. De Deskplanner van Delta-N kwam op het juiste moment. Met de deskplanner stellen we per etage maximaal 10 werkplekken beschikbaar voor medewerkers, die ze vanaf 1 week van tevoren kunnen reserveren.

De installatie en support door Delta-N was snel en effectief,
en biedt een basis voor verdere samenwerking."

 

Rien Lemsom IT Manager | Petrogas E&P

Power App

De Delta-N DeskPlanner is ontwikkeld op het Microsoft Power Platform (Microsoft Power Apps en Microsoft Power Automate) en kan eenvoudig gebruikt worden door organisaties die gebruik maken van Office 365 of Microsoft 365. De App is zowel op een pc als op mobiel beschikbaar.

Je bepaalt zelf hoeveel en welke werkplekken beschikbaar zijn. Door een plattegrond van jouw kantoorruimtes toe te voegen, is het voor medewerkers duidelijk welke werkplekken beschikbaar zijn en gereserveerd kunnen worden. Ook is het mogelijk de DeskPlanner aan te laten passen aan uw eigen huisstijl.

Voordelen DeskPlanner App

De Deskplanner App is een eenvoudige App die zowel organisatie als medewerker een heleboel gemak biedt.

Voordelen voor medewerkers

  • Snel en eenvoudig een werkplek reserveren.
  • Zekerheid van een beschikbare werkplek.
  • Inzicht in eigen reserveringen.
  • Inzicht in aanwezigheid collega's.

Voordelen voor de organisatie

  • Bepalen welke werkplekken wel en niet beschikbaar zijn.
  • Grip houden op aantal medewerkers dat op kantoor is zonder lastige administratie.
  • Een limiet stellen op het aantal aanwezige medewerkers.
  • In geval van een besmetting zien wie er aanwezig waren.

Meer weten over de DeskPlanner App

De DeskPlanner App is een laagdrempelige App die wij gratis beschikbaar stellen aan organisaties vanaf 25 werkplekken die gebruik maken van Office 365 /Microsoft 365. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier of via de chatfunctie. Specifieke wensen? Vraag dan naar de mogelijkheden tot maatwerkaanpassingen.

Neem contact met mij op

Contactverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Heiko Wijtenburg

    Account Manager

      • LinkedIn
      • Mail
      • Telefoon
      • 085 – 487 52 21
        heikow@delta-n.nl
        Connect met Heiko
        invisible box