In de huidige situatie maken vele organisaties een versnelde overstap naar de Cloud. Ideaal om thuiswerken mogelijk te maken, maar het brengt ook risico’s met zich mee. Technische beveiligingsmaatregelen die zijn ingeregeld met de kantoorlocatie als uitgangspunt, werken wellicht minder adequaat vanaf een thuiswerkplek.
Office 365 biedt vele mogelijkheden om deze risico’s te beperken, maar hierin schuilt wel een ander gevaar. Het nemen van teveel security maatregelen kan leiden tot frustratie bij gebruikers. Hoe maak je de werkomgeving van medewerkers zo veilig mogelijk zonder hun productiviteit te beperken?
Tijdens een webinar zijn we ingegaan op de vele security opties die binnen Office 365 beschikbaar zijn en het vinden van de juiste balans tussen security en gebruikersvriendelijkheid.
Hieronder kunt u de slides terugkijken. Wilt u het webinar in zijn geheel terugkijken? Vul dan het formulier onderaan de pagina in en u hebt direct toegang tot de opname.
Bekijk het webinar
Vul hieronder uw gegevens in en bekijk direct de opname van het webinar De balans tussen security en gebruiksvriendelijkheid.