Adrie Bergwerff gestart als Manager Support
Per 1 augustus is Adrie Bergwerff gestart als Manager Support. Hierom hebben wij een interview met hem afgenomen waarin Adrie zich kort voorstelt.
Hey Adrie! Welkom bij Delta-N. Om maar gelijk met de eerste vraag te beginnen. Zou je wat meer kunnen vertellen over je achtergrond?
‘Dankjewel! Mijn eerste baantje was als Servicedesk Medewerker. Uiteindelijk heb ik mij verder ontwikkeld voornamelijk in de Microsoft producten. Uiteindelijk heb ik in een wat meer coördinerende rol gekregen. Als laatste had ik een leidinggevende functie bij de Kamer van Koophandel.‘
‘In mijn vrije tijd doe ik graag aan hardlopen. Ik heb tot nu toe 3 keer de marathon gelopen en 3 keer de Roparun. De Roparun doneert geld aan instellingen en goede doelen voor de palliatieve zorg voor kankerpatiënten. Tevens ben ik getrouwd en heb ik twee kinderen.’
Welke functie ga je bekleden bij Delta-N?
‘Mijn functie is Manager Support en in die rol ga ik de Support Medewerkers begeleiden, coachen en ervoor zorgen dat zij hun kennis vergroten. De bedoeling is om het supportteam van Delta-N uit te breiden en daarbij ook de dienstverlening van Delta-N uit te breiden.’
‘Ik wil graag de dienstverlening naar een hoger niveau tillen en samen met het team kijken waar de verbeterpunten liggen.’
Waarom heb je voor Delta-N gekozen?
‘Ik heb voor Delta-N gekozen, omdat ik een leuk gesprek had met Johan en Barbara. Daarin kwam echt naar voren dat Delta-N een familiebedrijf is. Ik kwam echt in “warm bad” terecht. De cultuur binnen Delta-N is voor mij belangrijk geweest in mijn keuze.’
Kom jij ons versterken?
Wil jij net als Adrie aan de slag bij een organisatie met een hart voor IT, processen en samenwerking? Wij zijn altijd zoek naar nieuwe collega’s. Neem een kijkje bij onze vacatures. Wie weet tot snel!