EvenementenWebinar Digitaal Samenwerken op een hybride manier

Webinar Digitaal Samenwerken op een hybride manier

Vrijwel iedereen heeft er inmiddels ervaring mee, vanuit huis samenwerken met collega’s en externen. Gelukkig zijn er vele tools beschikbaar om dit ‘digitale samenwerken’ mogelijk te maken. Alleen binnen Microsoft 365 zijn er met Teams, SharePoint en OneDrive al meerdere tools beschikbaar om samen te werken en documenten op te slaan en te delen. Met name Teams ontwikkelt zich ook nog steeds razendsnel. Hoe kun je nou optimaal gebruik maken van de mogelijkheden van deze tools en zo effectief mogelijk digitaal samenwerken?

Op 25 november gaan we tijdens een webinar in op de sterke en minder sterke punten van Teams, SharePoint en OneDrive en hoe je ze effectief kunt combineren.

Onderwerpen die we gaan bespreken:

Onderwerpen:

  • Wat is Microsoft 365?
  • Teams
  • OneDrive
  • SharePoint
  • Digitaal samenwerken binnen MS365
  • Document lifecylcle in MS365
  • Afspraken voor hybride werken

Inschrijven is mogelijk via het formulier onder aan de pagina.

Digitaal samenwerken
Webinar digitaal samenwerken

Webinar Digitaal Samenwerken op een hybride manier

Wanneer: vrijdag 25 november, 11:00 – 11:30 uur
Doelgroep: Managers, Office 365 beheerders, IT Managers, etc.
Kosten: gratis

Je kunt je via het formulier hieronder aanmelden voor dit webinar. Je ontvangt dan automatisch een deelname-link. Heb je vragen, neem dan contact met ons op via 085 - 487 52 00.

Voeg toe aan uw agenda:

Aanmelden voor het webinar digitaal samenwerken

Webinar terugkijken

We verzorgen regelmatig webinars over uiteenlopende onderwerpen, zoals DevOps, Azure, de moderne werkplek en natuurlijk het Office 365 Journaal. We nemen onze webinars altijd op, waardoor het mogelijk is ze op een later moment terug te kijken.

Kijk een webinar terug
Webinar terugkijken