ReferentiesDevOpsISAH – Integratie TOPdesk en Azure DevOps

ISAH - Integratie TOPdesk en Azure DevOps

ISAH

Isah maakt gebruik van de integratie tussen TOPdesk en Azure DevOps. Isah is een Nederlands bedrijf dat eigen ERP software voor de maakindustrie ontwikkelt en ondersteunt. Isah maakt gebruik van TOPdesk voor Customer Support en gebruikt Azure DevOps om het ontwikkelproces te ondersteunen.

Ontwikkelwerk door incidenten

Een deel van de incidenten die bij Isah in TOPdesk geregistreerd worden, maken een aanpassing in de software noodzakelijk. Deze incidenten vereisen ontwikkelwerk en moeten daarom bij de ontwikkelafdeling terecht komen. Een integratie tussen Azure DevOps en TOPdesk was daarom een logische stap.

Jos van Baal, Manager Product Development: " We zijn overgestapt op scrum en hebben alle tools die we gebruiken vernieuwd; daarbij hoorde ook de gerealiseerde koppeling tussen TOPdesk en Azure DevOPs. Alles wat bij ons dubbel, handmatig, te laat of niet goed gebeurde, is nu verholpen en helemaal geautomatiseerd.”

Delta-N heeft een koppeling gerealiseerd die ervoor zorgt dat informatie wordt uitgewisseld tussen TopDesk en Azure DevOps. Als een ontwikkelaar in Azure DevOps kijkt, en een bug ziet met als herkomst “extern”, heeft die ontwikkelaar meteen toegang tot alle achterliggende informatie in TOPdesk, inclusief wat de klant als bijlage heeft toegevoegd. Andersom kan een supportmedewerker een klant meteen vertellen of zijn melding is opgelost in de nieuwste versie van de software.  Dankzij de TOPdesk-AzureDevOps integratie kan ISAH zijn software gericht blijven verbeteren.

Project: Integratie TOPdesk en Azure DevOps
Organisatie: ISAH
Branche: ICT
Producten/diensten: Azure DevOps