ReferentiesDevelopmentHeilbron bespaart tijd dankzij Azure DevOps koppeling

Heilbron bespaart tijd dankzij Azure DevOps koppeling

Heilbron

Heilbron is de afgelopen jaren uitgegroeid tot één van de grootste financiële adviesbedrijven van Nederland. Om de organisatie goed te kunnen blijven ondersteunen, moest ook de ICT afdeling een ontwikkeling doormaken. Zo is er een Servicedesk opgezet en gekozen voor TOPdesk als ticketregistratiesysteem.

 


"De TOPdesk – Azure DevOps koppeling bespaart zowel onze servicedesk als onze ontwikkelaars tijd omdat ze tickets vanuit hun tool direct kunnen doorzetten naar de ander en elkaar gemakkelijk op de hoogte te kunnen houden.”

- Michael Houtveen, Manager Servicedesk -


 

Samenwerkingbeheer en ontwikkeling

Michael Houtveen, Manager Servicedesk bij Heilbron: "Omdat we een aantal applicaties gebruiken die we zelf ontwikkelen, is een goede samenwerking tussen beheer en de ontwikkelaars heel belangrijk. De uitdaging daarbij was dat ze ieder hun eigen systeem hebben. Waar de Servicedesk werkt met TOPdesk, maken de ontwikkelaars gebruik van Azure DevOps. Om te voorkomen dat onze medewerkers veel tijd kwijt zouden zijn aan mails sturen en tickets over en weer aanmaken en updaten, wilden we een koppeling tussen deze twee systemen. Hiervoor zijn we uitgekomen bij de TOPdesk – Azure DevOps koppeling van Delta-N. Deze koppeling zorgt ervoor dat updates tussen deze twee systemen gesynchroniseerd worden, wat veel dubbel werk en tijd bespaart."

Project: TOPdesk - Azure DevOps koppeling
Organisatie: Heilbron
Branche: Financiële dienstverlening
Producten/diensten:TOPdesk - Azure DevOps koppeling