ReferentiesDevelopmentCBZ – Ontwikkeling klantportaal

CBZ - Ontwikkeling klantportaal

cbz

De opdracht was om een applicatie te ontwikkelen, om het proces rondom het aanvragen van verzuimbezoeken en het terugkoppelen van de bevindingen van de rapporteurs te automatiseren. Het systeem wordt gebruikt door zowel klanten als de klantenservice van CBZ. De werkzaamheden die onder andere mee kunnen worden uitgevoerd zijn aanvragen, aanpassen en inplannen van verzuimbezoeken en het invoeren en genereren van rapportages. Beheren van klantgegevens en draaien van management rapportages zijn onderdeel van de backend van het systeem.

Project: Ontwikkeling klantportaal CBZelf
Organisatie: CBZ Verzuimbezoeken
Branche: Zakelijke dienstverlening
Producten/diensten: Bij de ontwikkeling van het klantportaal CBZelf zijn diverse technieken en patterns gebruikt. Zo is er unit testing toegepast om kwaliteit te borgen en de applicatie onderhoudbaar te houden. Met technieken in de hand is de applicatie gebruikersvriendelijk en snel gemaakt. Het product is in zeer nauwe samenwerking met de klant ontwikkeld, waarbij wij SCRUM hebben gebruikt. TFS is in zijn volle glorie ingezet (source control, automatic builds, work item management en test management).

Download hier het volledige artikel: CBZ_Verzuimbezoeken.pdf