Sinds 26 juni zijn we met de Corona maatregelen weer een nieuwe fase ingegaan. Thuiswerken is niet langer het advies. Terug bij de oude situatie zijn we echter nog lang niet. Werknemers mogen nu maximaal de helft van de tijd weer op kantoor werken. Terwijl ook de anderhalvemeterregel blijft gelden. Dit betekent in veel gevallen dat organisatie nog niet de volledige kantoorcapaciteit kunnen benutten en dat dus niet alle medewerkers tegelijkertijd kunnen komen. Maar hoe houdt je hier grip op, zodat je jouw medewerkers een veilige werkomgeving kunt garanderen?
De gratis* Delta-N DeskPlanner kan je hierbij helpen. Als organisatie geeft je aan welke werkplekken gebruikt mogen worden en welke beschikbaar zijn. Terwijl de medewerkers via de app eenvoudig zelf een werkplek kunnen reserveren. Mocht er alsnog een besmetting gemeld worden, dan heb je van ieder dagdeel een overzicht van de aanwezige medewerkers. Bekijk in de video hieronder hoe de Delta-N DeskPlanner werkt.
Veilig naar een Coronaproof kantoor
Om medewerkers te kunnen garanderen dat ze veilig gebruik kunnen maken van kantoor, is het belangrijk dat de RIVM richtlijnen met betrekking tot kantoorwerk gevolgd worden. Anderhalve meter afstand houden op kantoor, betekent in veel gevallen dat niet iedere werkplek gebruikt kan worden. Om te voorkomen dat teveel medewerkers tegelijkertijd naar kantoor komen, kun je daar een schema voor opstellen met vaste dagen. Je kunt medewerkers echter veel meer flexibiliteit bieden door ze zelf een werkplek te laten reserveren voor de dagen dat ze op kantoor willen zijn. Met een werkplek planner app biedt je die mogelijkheid heel eenvoudig zonder dat een omslachtige administratie nodig is.
Power App
De Delta-N DeskPlanner is ontwikkeld op het Microsoft Power Platform (Microsoft Power Apps en Microsoft Power Automate) en kan eenvoudig gebruikt worden door iedere organisatie die gebruik maakt van Office 365. U geeft zelf aan hoeveel en welke werkplekken beschikbaar zijn. Door een plattegrond van uw kantoorruimtes toe te voegen, is het voor medewerkers duidelijk welke werkplekken beschikbaar zijn en gereserveerd kunnen worden.
Daarom de Delta-N DeskPlanner:
De Deskplanner App is een eenvoudige App die zowel organisatie al medewerker een heleboel gemak biedt.
Voordelen voor medewerkers:
- Snel en eenvoudig een werkplek reserveren.
- Zekerheid van een beschikbare werkplek.
- Inzien wanneer en waar ze gereserveerd hebben.
- Inzien welke collega's aanwezig zijn.
Voordelen voor de organisatie
- Aangeven welke werkplekken wel en niet beschikbaar zijn.
- Grip houden op aantal medewerkers zonder administratie.
- Een limiet stellen op het aantal aanwezige medewerkers.
- In geval van een besmetting zien wie er aanwezig waren.
Om organisaties in staat te stellen hun kantoor veilig open te stellen, hebben wij de Delta-N DeskPlanner ontwikkeld. Deze laagdrempelige App bieden wij gratis aan aan organisaties die Office 365 gebruiken. Kijk voor meer informatie, waaronder een korte video, op DeskPlanner App.