NieuwsDelta-NVeilig naar kantoor met de Delta-N DeskPlanner App

DeskPlanner AppNu de Corona-maatregelen langzaam verruimd worden, is het mogelijk om kantoren weer gedeeltelijk in gebruik te nemen. Maar hoe houdt u grip op het aantal aanwezige medewerkers zodat u een veilige werkomgeving kunt garanderen? De gratis Delta-N DeskPlanner kan u hierbij helpen door medewerkers eenvoudig zelf een werkplek te laten reserveren. Bekijk in de video hieronder hoe de Delta-N DeskPlanner werkt.

Power App

De Delta-N DeskPlanner is ontwikkeld op het Microsoft Power Platform (Microsoft Power Apps en Microsoft Power Automate) en kan eenvoudig gebruikt worden door iedere organisatie die gebruik maakt van Office 365.

Met de Delta-N DeskPlanner kunt u:

  • Snel en eenvoudig een werkplek reserveren.
  • Inzien wanneer en waar u gereserveerd hebt.
  • Inzien wie er op kantoor aanwezig is.
  • Mededelingen delen met uw medewerkers.
  • Een limiet stellen op het aantal aanwezige medewerkers.

Om u in staat te stellen uw kantoor volgens de nieuwe richtlijnen te openen voor uw medewerkers, stellen wij de Delta-N DeskPlanner gratis ter beschikking. Neem voor meer informatie contact op met Heiko Wijtenburg op 085 – 487 52 21 of vul onderstaand formulier in.

Meer weten over de DeskPlanner App?

Contactverzoek

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.