NieuwsDelta-NVeilig naar kantoor met de Delta-N DeskPlanner App

DeskPlanner AppSinds 26 juni zijn we met de Corona maatregelen weer een nieuwe fase ingegaan. Thuiswerken is niet langer het advies. Terug bij de oude situatie zijn we echter nog lang niet. Werknemers mogen nu maximaal de helft van de tijd weer op kantoor werken. Terwijl ook de anderhalvemeterregel blijft gelden. Dit betekent in veel gevallen dat organisatie nog niet de volledige kantoorcapaciteit kunnen benutten en dat dus niet alle medewerkers tegelijkertijd moeten komen. Maar hoe houdt u hier grip op, zodat u uw medewerkers een veilige werkomgeving kunt garanderen?

De gratis* Delta-N DeskPlanner kan u hierbij helpen. Als organisatie geeft u via de App aan welke werkplekken gebruikt mogen worden en welke beschikbaar zijn. Terwijl de medewerkers via de app eenvoudig zelf een werkplek kunnen reserveren. Mocht er alsnog een besmetting gemeld worden, dan heeft u van ieder dagdeel een overzicht van de aanwezige medewerkers. Bekijk in de video hieronder hoe de Delta-N DeskPlanner werkt.

Veilig naar een Coronaproof kantoor

Om medewerkers te kunnen garanderen dat ze veilig gebruik kunnen maken van kantoor, is het belangrijk dat de RIVM richtlijnen met betrekking tot kantoorwerk gevolgd worden. Anderhalve meter afstand houden op kantoor, betekent in veel gevallen dat niet iedere werkplek gebruikt kan worden. Om te voorkomen dat teveel medewerkers tegelijkertijd naar kantoor komen, kun je daar een schema voor opstellen met vaste dagen. Je kunt medewerkers echter veel meer flexibiliteit bieden door ze zelf een werkplek te laten reserveren voor de dagen dat ze op kantoor willen zijn. Met een werkplek planner app biedt je die mogelijkheid heel eenvoudig zonder dat een omslachtige administratie nodig is.

Petrogas E&P over de DeskPlanner App

Petrogas E&P

"Petrogas E&P had snel een tool nodig om het bezoek aan kantoor te plannen en coördineren. De Deskplanner van Delta-N kwam op het juiste moment. Met de deskplanner stellen we per etage maximaal 10 werkplekken beschikbaar voor medewerkers, die ze vanaf 1 week van tevoren kunnen reserveren.

De installatie en support door Delta-N was snel en effectief,
en wellicht basis voor verdere samenwerking."

Rien Lemsom IT Manager | Petrogas E&P

Power App

De Delta-N DeskPlanner is ontwikkeld op het Microsoft Power Platform (Microsoft Power Apps en Microsoft Power Automate) en kan eenvoudig gebruikt worden door iedere organisatie die gebruik maakt van Office 365. U geeft zelf aan hoeveel en welke werkplekken beschikbaar zijn. Door een plattegrond van uw kantoorruimtes toe te voegen, is het voor medewerkers duidelijk welke werkplekken beschikbaar zijn en gereserveerd kunnen worden.

Daarom de Delta-N DeskPlanner:

Met de DeskPlanner App kunnen uw medewerkers:

  • Snel en eenvoudig een werkplek reserveren.
  • Inzien wanneer en waar ze gereserveerd hebben.
  • Inzien welke collega's aanwezig zijn.

Als organisatie kunt u:

  • Aangeven welke werkplekken wel en niet beschikbaar zijn.
  • Mededelingen doen richting uw medewerkers.
  • Een limiet stellen op het aantal aanwezige medewerkers.
  • In geval van een besmetting zien wie er aanwezig waren.

Om organisaties in staat te stellen hun kantoor veilig open te stellen, hebben wij de Delta-N DeskPlanner ontwikkeld. Deze laagdrempelige App bieden wij gratis* aan aan organisaties die Office 365 gebruiken. Neem voor meer informatie contact op met Heiko Wijtenburg op 085 - 487 52 21 of vul onderstaand formulier in. Specifieke wensen?  Vraag dan naar de mogelijkheden tot maatwerkaanpassingen.

*We stellen de Delta-N Deskplanner App gratis beschikbaar voor organisaties vanaf 25 werkplekken.

Meer weten of de DeskPlanner App aanvragen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.