NieuwsDelta-NVeilig naar kantoor met de Delta-N DeskPlanner App

DeskPlanner AppDe uitbraak van Corona en de daaropvolgende maatregelen hebben een grote impact op de wijze waarop we werken. Bij voorkeur werkt iedereen thuis, maar soms is het wenselijk op kantoor te werken. Die mogelijkheid wilt u de medewerkers die daar behoefte aan hebben dan ook bieden. Maar hoe houdt u grip op het aantal aanwezige medewerkers zodat u een veilige werkomgeving kunt garanderen? De gratis Delta-N DeskPlanner kan u hierbij helpen. Via de app kunnen medewerkers eenvoudig zelf een werkplek reserveren en in het geval van een besmetting heeft u van ieder dagdeel een overzicht van de aanwezige medewerkers. Bekijk in de video hieronder hoe de Delta-N DeskPlanner werkt.

Veilig naar een Coronaproof kantoor

Om medewerkers te kunnen garanderen dat ze veilig terug kunnen naar kantoor, is het belangrijk dat de RIVM richtlijnen met betrekking tot kantoorwerk gevolgd worden. Anderhalve meter afstand houden op kantoor, betekent in veel gevallen dat niet iedere werkplek gebruikt kan worden. Om te voorkomen dat teveel medewerkers tegelijkertijd naar kantoor komen, kun je daar een schema voor opstellen met vaste dagen. Je kunt medewerkers echter veel meer flexibiliteit bieden door ze zelf een werkplek te laten reserveren voor de dagen dat ze op kantoor willen zijn. Met een werkplek planner app biedt je die mogelijkheid heel eenvoudig zonder dat een omslachtige administratie nodig is.

Petrogas E&P over de DeskPlanner App

Petrogas E&P

"Petrogas E&P had snel een tool nodig om bezoek aan kantoor te plannen en coördineren. De Deskplanner van Delta-N kwam op het juiste moment. Met de deskplanner stellen we per etage maximaal 10 werkplekken beschikbaar voor medewerkers, die ze vanaf 1 week van tevoren kunnen reserveren.

De installatie en support door Delta-N was snel en effectief, en wellicht basis voor verdere samenwerking."

Rien Lemsom IT Manager | Petrogas E&P

Power App

De Delta-N DeskPlanner is ontwikkeld op het Microsoft Power Platform (Microsoft Power Apps en Microsoft Power Automate) en kan eenvoudig gebruikt worden door iedere organisatie die gebruik maakt van Office 365. U geeft eenmalig aan hoeveel en welke werkplekken beschikbaar zijn. Door een plattegrond van de kantoorruimtes toe te voegen, is het voor medewerkers duidelijk welke plek ze reserveren.

Met de Delta-N DeskPlanner kunt u:

  • Snel en eenvoudig een werkplek reserveren.
  • Inzien wanneer en waar u gereserveerd hebt.
  • Inzien welke collega's aanwezig zijn.
  • Mededelingen delen met uw medewerkers.
  • Een limiet stellen op het aantal aanwezige medewerkers.
  • In geval van een besmetting zien wie er aanwezig waren.

Om u in staat te stellen uw kantoor tijdens de Corona-maatregelen open te stellen voor uw medewerkers, bieden wij de Delta-N DeskPlanner gratis aan. Neem voor meer informatie contact op met Heiko Wijtenburg op 085 - 487 52 21 of vul onderstaand formulier in.

Meer weten of de DeskPlanner App aanvragen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.