Mobile CRM

Mobile CRM

Mobiele oplossingen die het mogelijk maken altijd en overal uw klant- en contactinformatie te raadplegen. Met de komst van smartphones en tablets heeft ook CRM zijn intrede gedaan in de mobile business. Dit betekent dat u vanaf nu altijd en overal uw klantgegevens kunt raadplegen, zowel online als offline. Snel even kijken naar de laatste afspraken van uw klant, openstaande issues, offertes, orders of facturen. Het is allemaal mogelijk. Met Microsoft Dynamics CRM kunt u eenvoudig nieuwe entiteiten en velden toevoegen aan het CRM systeem die eveneens eenvoudig getoond kunnen worden op uw smartphone of tablet. Delta-N beschikt over de kennis om uw mobile CRM oplossing snel en adequaat in te richten. Als u een buitendienst heeft is het buitengewoon interessant om gebruik te maken van een mobiele CRM oplossing. Onderweg contactgegevens raadplegen van uw klanten en contactpersonen, maar ook kijken welke offertes er openstaan.

Mobile CRM; de belangrijkste kenmerken

Telefoon integratie: eenvoudig vastleggen van telefoongesprekken als CRM activiteit.
Offline werken: U kunt met mobile crm ook offline uw klantdata raadplegen, verbinding met internet is niet noodzakelijk.
Zodra er internetverbinding kan worden gelegd kan de data op de achtergrond met de server database worden gesynchroniseerd.
E-mail integratie: het sturen, beantwoorden of doorsturen van e-mails wordt automatisch bij de relatie vastgelegd.
Interactieve Maps: toont uw klanten, leads of contacten op geografische kaarten. Er zijn filters en zoekopties beschikbaar.
Veilig: de lokale database op de mobile device is goed beveiligd middels encryptie.
Dashboards: eenvoudig genereren van dashboards waardoor u altijd direct de voor u belangrijkste informatie gepresenteerd krijgt.
Geen middleware nodig: de mobiele oplossing maakt gebruik van standaard Microsoft Dynamics CRM webservices, waardoor u niet hoeft te investeren in middleware om de mobiele oplossing te gebruiken.
Photo capturing: foto’s maken en uploaden naar MS Dynamics CRM.
GPS tracking: activiteiten van mobiele medewerkers kunnen via GPS gevolgd worden.
Ondersteunt nieuwe entiteiten: zowel standaard entiteiten als aangepaste entiteiten kunnen worden toegevoegd op de mobile app.

Meer informatie over mobile CRM

Neem voor meer informatie over de Mobiele CRM oplossing contact op met Edwin Plooster.