EvenementenWebinar digitaal samenwerken

Webinar digitaal samenwerken

Dit webinar heeft plaatsgevonden op 26 februari. Hebt u het webinar gemist, dan kunt u het hier terugkijken.

Vrijwel iedereen heeft er inmiddels ervaring mee, vanuit huis samenwerken met collega’s en externen. Gelukkig zijn er vele tools beschikbaar om dit ‘digitale samenwerken’ mogelijk te maken. Alleen binnen Microsoft 365 zijn er met Teams, SharePoint en OneDrive al meerdere tools beschikbaar om samen te werken en documenten op te slaan en te delen. Met name Teams ontwikkelt zich ook nog steeds razendsnel. Hoe kunt u nou optimaal gebruik maken van de mogelijkheden van deze tools en zo effectief mogelijk digitaal samenwerken?

Op 26 februari gaan we tijdens een webinar in op de sterke en minder sterke punten van Teams, SharePoint en OneDrive for Business en hoe u ze effectief kunt combineren.

U kunt zich inschrijven via het formulier onder aan de pagina.

Digitaal samenwerken
Webinar digitaal samenwerken

Webinar digitaal samenwerken

Wat: Webinar
Over: samenwerken met behulp van Teams, SharePoint en OneDrive voor bedrijven.
Wanneer: vrijdag 26 februari, 10:00 – 10:30 uur
Doelgroep: Managers, Office 365 beheerders, IT Managers, etc.
Kosten: gratis

Aanmelden voor het webinar digitaal samenwerken

Webinar terugkijken

We verzorgen regelmatig webinars over uiteenlopende onderwerpen, zoals DevOps, Azure, de moderne werkplek en natuurlijk het Office 365 Journaal. We nemen onze webinars altijd op, waardoor het mogelijk is ze op een later moment terug te kijken.

Kijk een webinar terug
Webinar terugkijken