EvenementenCloud SolutionsWebinar digitaal samenwerken

Werken in de Cloud verandert de werkwijze binnen organisaties. Het geeft nieuwe kansen en mogelijkheden voor medewerkers om effectiever samen te werken ongeacht locatie of apparaat. Met Teams, SharePoint en OneDrive zijn er binnen Microsoft 365 meerdere tools beschikbaar om samen te werken en documenten op te slaan en te delen. Tijdens dit webinar op 17 mei gaan we in op de sterke en minder sterke punten van deze tools en hoe u ze effectief kunt combineren.

U kunt zich inschrijven via het formulier onder aan de pagina.

Digitaal samenwerken
Webinar digitaal samenwerken

Webinar digitaal samenwerken

Wat: Webinar (online seminar)
Over: samenwerken met behulp van Teams, SharePoint en OneDrive voor bedrijven.
Wanneer: vrijdag 17 mei, 11:00 – 11:30 uur
Doelgroep: Managers, Office 365 beheerders, IT Managers, etc.
Kosten: gratis

Voeg toe aan uw agenda:

Aanmelden

Webinar terugkijken

We verzorgen regelmatig webinars over uiteenlopende onderwerpen, zoals DevOps, Azure, de moderne werkplek en natuurlijk het Office 365 Journaal. We nemen onze webinars altijd op, waardoor het mogelijk is ze op een later moment terug te kijken.

Kijk een webinar terug
Webinar terugkijken