Beheer en support

Ontbreekt de expertise of capaciteit voor het beheer van een applicatie of uw ICT omgeving. Of wilt u gewoon van de zorg af, zodat u zich kunt concentreren op de primaire doelstellingen van uw organisatie? Wij kunnen u het beheer uit handen nemen. Zowel van het technisch of functioneel beheer van een applicatie als voor het beheer van uw volledige ICT omgeving. Voor supportvragen over door ons beheerde omgevingen of applicaties kunt u terecht bij onze servicedesk.

Beheer IT omgeving

U kunt bij Delta-N terecht voor het beheer van uw Microsoft-omgeving. De werkzaamheden kunnen we bij u op locatie of via remote toegang uitvoeren. Het is mogelijk een supportcontract met SLA af te sluiten voor het beheer van uw ICT omgeving, maar het is ook mogelijk om op basis van een strippenkaart te werken.

Applicatiebeheer

Het beheer en doorontwikkeling van applicaties is belangrijk om ervoor te zorgen software optimaal blijft aansluiten bij uw processen. Dit vraagt de nodige kennis en capaciteit. Delta-N kan het volledige applicatiebeheer en de doorontwikkeling van applicaties van u overnemen. Onze gekwalificeerde IT-professionals zorgen ervoor dat uw applicatie altijd beschikbaar is en blijft aansluiten bij uw processen. U behoud de grip op uw applicatiebeheer doordat we duidelijke afspraken maken over o.a. kosten en responstijden die we vastleggen in een SLA. Hierdoor ontstaat er nooit onduidelijkheid over de verwachtingen.  Onze Applicatiebeheer diensten:
• 24/7 support met een SLA op maat
• Technologie: PHP, Java, dotNet webapplicaties en iOS en Android mobiele apps
• Technisch en functioneel beheer
• Eén aanspreekpunt
• Security audits en verbetering
• Performance testing en verbetering

Servicedesk

Beheer en supportBij de Delta-N servicedesk kunt u terecht met vragen over uw door Delta-N beheerde omgeving. Onze servicedesk is bereikbaar via servicedesk[at]delta-n.nl of op 085 - 487 52 04.